CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
EvERy sToRy hAs an EnD.... BUT in LiFE eVeRy EnD is JuSt A NeW BeGiNnInG......

Monday, October 3, 2011

Mereka ini...

 sabtu lepas aku dgn adik aku jln2 round pj dgn keta bapak aku... biasela aku hanya penumpang sejati... kat satu kedai ni terserempak dgn ex ofismate.. dapat borak jap je padahal banyak cite nk share... so kami telah sepakat untuk jupe isnin mlm dan membongkar segala secret... biasela.. aku la penglipur lara nye... dia hanya pendengar yang setia....

 duduk kat area Taman Medan ni mmg happening, xyah g jauh la... walau aku x keje sabtu baru ni, ade je kelibat geng2 kurier yang anta barang kt area2 kedai sini... xpun bile round2 naik motor ade je mamat baju hijau baru balik dr opis... kadang2 dorg ni x semestinye dr HQ ade gak dr branch2 area klang valley...

td je aku jupe 2 org kwn aku kt atas jalan... hey mmg x bole nk elak la... 2 pasal yg lame sgt bertahan kt GDex nie... kawan aku yg da berstatus ex pun berkira2 nk masuk balik... tp kene pandai pilih kawan la... actually aku xde bestpren pompuan pun kt GDex nie... geng2 aku sume laki.... dorang xnk kawan dgn aku kot pasal aku lg cun dr dorang.... hehehehe!!!

Our last dinner before masing2 bawak haluan sendiri but still keep in touch

No comments:

Post a Comment